راهنمای خرید ساعت مچی کاسیو اورجینال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راهنمای خرید ساعت مچی کاسیو اورجینال
نوشته شده در شنبه 8 مرداد 1401
بازدید : 129
نویسنده : لاله

ساعت های هوشمند در کنار گوشی هوشمند قرار می گیرند و به رفع نواقص گوشی هوشمند کمک می کنند. اما در ادامه ویژگی های ساعت کاسیو را می خوانید که هیچ ساعت هوشمند دیگری نمی تواند داشته باشد. طمئن شوید که این مقاله انتظارات شما را از یک ساعت مچی هزاران برابر افزایش می دهد. اگر ساعت کاسیو را خوب می شناسید برای خرید ساعت کاسیو اصل کلیک کنید.

ساعت کاسیو مقاوم در برابر ضربه

هیچ ساعت یا گوشی هوشمندی نمی تواند این مقاومت را تحمل کند! کاسیو ضد ضربه و ضد ضربه است. ساعت کاسیو جی شاک به عنوان بادوام ترین ساعت مچی جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. کاسیو محصولات MUDMASTER خود را برای بهبود مقاومت در برابر انواع فشار به دنیا معرفی کرد.

ویژگی های ساعت مچی کاسیو

مقاوم در برابر گل و لای (MUDMASTER) ویژه کسانی که در محیط سفر و کار خود کثیفی و گل و لای زیادی دارند. این طراحی مقاوم در برابر لرزش باعث می شود این ساعت هنگام کار با ابزارهای برش، سنگ شکن، مته ها و سایر تجهیزات سنگینی که برای حذف موانع استفاده می شود، قابل پوشیدن باشد. طراحی این ساعت تضمین می کند که حتی اگر اتفاقی شما را تا زانو در گل و لای بکشاند دیگر نگران ساعت خود نباشید.

می توان گفت که چنین ساعت مچی مقاوم در برابر فشار مطمئناً فقط امکانات محدودی خواهد داشت! اما کاسیو پر از گزینه های خوب است.

1. سه سنسور در ساعت کاسیو!

سنسور سه گانه کاسیو با ساعت های هوشمند متفاوت است! ساعت کاسیو با سنسور سه گانه خود ویژگی هایی را به شما می دهد که ساعت های هوشمند و گوشی های هوشمند حتی در خواب هم نمی توانند آن ها را ببینند! با این سنسورها حتی اگر به تلفن همراه دسترسی ندارید، می توانید اطلاعات بسیار خوبی در مورد محیط اطراف خود به دست آورید!

سه سنسور ساعت کاسیو سه گزینه زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

ارتفاع سنج و عمق سنج: با فشار دادن دکمه گزینه ارتفاع و عددی که ارتفاع از سطح دریا را نشان می دهد نمایش داده می شود. در ساعت های غواصی، زمان و عمق غواصی نمایش داده می شود.
دماسنج و فشارسنج: در ساعت های کاسیو شماره و نماد این دو سنسور به طور همزمان نمایش داده می شود. این ویژگی معمولاً مکمل هشدار تغییر فشار ناگهانی است. اگر یک کوهنورد حرفه ای هستید، این سنسورها برای شما مناسب هستند.

قطب نما: بله! بسیاری از ساعت های کاسیو را می توان بدون نیاز به تلفن همراه برای شما مرور کرد! اگر گم شوید و تلفن همراه و ساعت هوشمند شما مرده باشند، فقط کاسیو می تواند راه را به شما نشان دهد.
شاید فکر کنید اگر گوشی و ساعت هوشمند من تمام شود، ساعت کاسیو هم تمام نمی شود! اما کاسیو با نور خورشید شارژ می شود و 6 ماه بدون نور کار می کند!

2. ساعت کاسیو بدون باتری!

ساعت هوشمند هر روز شما را شارژ می کند. شارژ کردن گوشی یکی از کسل کننده ترین کارهایی است که همه ما هر روز انجام می دهیم! با ساعت کاسیو، دیگر به شارژ ساعت خود فکر نکنید. ساعت شما فقط با نور اتاق و نور خورشید شارژ می شود.

برخی از انواع کاسیو از سیستم شارژ خورشیدی (Solar Powered) استفاده می کنند که علاوه بر نور خورشید، نور لامپ های فلورسنت را نیز به انرژی تبدیل می کند. این انرژی برای تمامی فعالیت های ساعت مانند زنگ هشدار، نور پس زمینه و ... استفاده می شود. این ساعت ها در محیط های کم نور مانند روزهای ابری یا نور فلورسنت کم نیز شارژ می شوند. باتری قابل شارژ این مدل ها ظرفیت بالایی دارد و به مدت 6 ماه در شرایط تاریک به خوبی کار می کند!

3. ساعت کاسیو و اتصال تلفن همراه

بسیاری از ساعت‌های کاسیو مجهز به فناوری بلوتوث SMART هستند که امکان ارتباط با تلفن هوشمند را برای کنترل عملکردهای مختلف تلفن از جمله تنظیم خودکار زمان با ساعت مچی فراهم می‌کند.
امکان نصب اپلیکیشن انحصاری کاسیو امکان دسترسی و اتصال به سرورهای زمان در تمام نقاط جهان را فراهم می کند.
برای اینکه بتوانید آهنگ های زنگ را با استفاده از برنامه تنظیم کنید و گوشی را پیدا کنید، دکمه روی ساعت را فشار دهید تا تلفن زنگ بخورد تا بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید.
با تنظیمات میدان صوتی و اکولایزر می توان یک پخش کننده خاص را از طریق ساعت کنترل کرد.
تنظیمات خودکار زمان محلی و جهانی هر روز در زمان تعیین شده انجام می شود.
از تلفن خود برای انجام تنظیمات ساعت جهانی، زنگ هشدار، تایمر و سایر عملکردهای ساعت استفاده کنید و اطلاعات مربوط به آنها را در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

4. ساعت کاسیو با تاید گراف

جزر و مد عبارت است از افزایش و کاهش روزانه سطح آب اقیانوس ها، دریاها و دریاچه های بزرگ به دلیل اثرات گرانشی ماه و زمین.
ساعت های کاسیو دارای ویژگی ضد آب هستند. Casio به شما امکان می دهد بدون نیاز به تلفن همراه به داده ها دسترسی داشته باشید.
داده های جزر و مد را برای بسیاری از نقاط موج سواری دریافت کنید
ارتفاع موج بر روی صفحه نمایش دیجیتال به شکلی قابل درک نمایش داده می شود.
از طراحی تا اجرا، تمام جنبه های این مدل ها برای فعالیت های ساحلی تابستانی مناسب هستند.

5. ساعت جهانی اتوماتیک ساعت کاسیو

یکی دیگر از ویژگی های ساعت کاسیو، امکان مشاهده زمان در 48 شهر در سراسر جهان و نمایش 31 منطقه زمانی بر روی یک نقشه کوچک است.
با استفاده از این گزینه می توانید ساعت کاسیو خود را به صورت خودکار در 48 شهر بزرگ دنیا (از جمله تهران) بدون نیاز به تلفن همراه رزرو کنید.
شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید عقربه ها حرکت می کنند و با استفاده از امواج رادیویی زمان دقیق را نشان می دهند.

6. ساعت کاسیو زیر آب تا عمق 200 متری ضد آب!

حتی ارزان ترین ساعت کاسیو جی شاک نیز می تواند توسط غواصان حرفه ای استفاده شود. هیچ ساعت هوشمندی وجود ندارد که بتواند در عمق 200 متری اقیانوس از شما پشتیبانی کند.
ساعت‌های کاسیو هرگز شما را در اعماق دریا تنها نمی‌گذارند! در عوض، اطلاعاتی را ارائه می دهد که ساعت های غواصی گران قیمت نمی توانند.

7. تنظیم خودکار موقعیت دست ها در Casio

مهم نیست که یک ساعت مچی چقدر ضد ضربه باشد، عقربه های ساعت های آنالوگ می توانند تحت تاثیر مغناطیس یا ضربه کمی حرکت کنند. ساعت کاسیو علاوه بر قابلیت تنظیم دستی عقربه ها، قابلیت تنظیم خودکار آنها را نیز دارد. این عملکرد به ساعت اجازه می دهد تا با ردیابی و تنظیم خودکار (تصحیح موقعیت اولیه خودکار) همیشه در دقیق ترین موقعیت باقی بماند.
صحبت آخر در مورد خرید ساعت کاسیو
ساعت های کاسیو مقرون به صرفه ترین و مجهزترین ساعت ها هستند. برخی از ویژگی های بسیاری که در بالا خوانده شد در این ساعت مچی با قیمت بسیار مقرون به صرفه گنجانده شده است. کاسیو به دلیل تمرکز بر راحتی و کیفیت با قیمت های مناسب، هم در ایران و هم در سراسر جهان مشهور است.
متاسفانه اخیرا ساعت های تقلبی کاسیو بدون هیچ پتانسیل وارد بازار شده اند. خرید ساعت تقلبی بهترین تجربه استفاده از ساعت را به شما نمی دهد و کیفیت خوبی ندارد. برخی از فروشگاه ها ساعت های تقلبی کاسیو را به جای ساعت های کاسیو اصل می فروشند. برای جلوگیری از این مشکل، ساعت خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. گالری تیک توک نماینده رسمی ساعت کاسیو در ایران است.

منبع

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: